Snöar det?

Nej, det snöar inte, men man kunde tro att det gjorde det. Ute i luften flyger det små vita saker som liknar snöflingor, ja, t.o.m. formen på dem påminner om snöflingor. Jag har ingen aning om vart de kommer ifrån, men förmodligen är det ifrån något slags trä eller buske som finns i Danmark.

Vår lägenhet är full av dessa små "flingor". De är på kläderna, i håret, i sängen, på soffan, på golvet, på mattorna, jaa överallt. Jag hade tänkt mig att damsuga nu, för att få bort lite av det iallafall, men så snart jag öppnar "balkongdörren" så flyger det in igen. Himla irriterande!

Inget svar från Mackies ännu, men jag såg att Café Corfitz vill ha sommaravlösare nu. Det var det caféet jag egentligen ville jobba på, så när jag såg att de satt in en ansökning om avlösare imorse så skickade jag in en jobbansökn ing på en gång.

Nu ska jag försöka fixa till lite här hemma, har redan diskat, och disken var STOR!


Bilden är från gamla lägenheten när vi höll på att flytta, visserligen tror jag att det ser ut såhär i den här lägenheten just nu också. BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0