Solskenet försvann.

Jag har precis kommit hem. Jag har varit ute i solskenet och läst i min bok. Till sist var jag tvungen att gå in för att det blivit mulet och kallt ute. Nu sitter jag och tittar på Animal Planet, en liten valp som inte verkar överleva, det är lite tråkigt.

Jag fick ett mail från en annan skola i Århus om att jag kan söka in på kvote 1 som socialrådgivare (socionom) om jag skickar in ansökningen snarast. Funderar på om jag ska göra det med ifall om att jag inte kan komma in i Göteborg. Om Mr Was skriver ut min ansökning och mina betyg på skolan så går det bra. :)

Tillbaka till Animal Planet.. Bye!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det tycker jag absolut att du ska skicka in på. Kram mamma

2009-05-13 @ 16:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0