Söndagar, betyder att man ska slappa.

Igår var Jolanta och Heidi på besök. Jag har precis skjutsat dem till stationen för att de var tvungna att åka hem tidigt idag. Igår visade jag dem runt i området. Vi pratade en massa och tog lite bilder. Vi grillade på en engångsgrill som jag köpte igår och det gick HUR bra som helst. Grillad kyckling, grillade korvar och grillade champignoner.. MMMMMUmma!

När kvällen kom så tittade vi på den filmen som jag fick av mina två underbara vänner, Mia och Anita, alltså P.S I love you. Den var SÅÅÅÅ söt! Och vi satt och grät i kör.

Idag händer det inte så mycket i mitt liv. Mr Was är i skolan idag igen igen och jag ska packa det sista. Går på en timme om jag tar mig i kragen och sen så går jag väl ut i solen. Lite tråkigt att han inte är hemma, men han har ju mycket att göra....

Här kommer lite bilder från gårdagen.
Ha en bra dag!






Vi föreställer "Den lille havfrue" !


Fin sommarbild på Jolanta (närmast) och Heidi


Jag står och sköljer en paprika och fråga mig INTE vad jag gör med hakan!


Jag och Jolanta är i full gång med salladen


Smile to the camera!


Jag och Heidi in action! Första kycklingen på grillen!


Flickorna ville inte direkt att den här bilden skulle visas, så jag respekterar det, halvt om halvt. Här ligger vi i sängen, alla tre och kvällen är slut. Godnatt..

Kommentarer
Postat av: Carolin

Vad mysigt det ser ut! :)

O du med din engångsgrill o kyckling ;)

2009-05-31 @ 14:28:29
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0