Det bara rullar på

Jag har skickat iväg ett mail till kreditkontroll med mina arbetsintyg så att jag kan få internet till min nya lya. Jag hoppas att det kommer gå snabbt så att jag kan få det där internettet snabbt som ögat.

idag är det tisdag. Pappa ska köpa färg idag och när jag har slutat så åker vi och börjar måla i badrummet. Det ska bli spännande. Tror dock att det kanske behövs målas två gånger. det skulle betyda att vi måste måla imorgon också innan det är färdigt.

Om allt går som det ska så kan jag flytta in på torsdag med alla grejer. Vilken känsla alltså! Tänk att få dela denna känsla med någon nu. Jag sprider ut min glädje till alla er som läser! :D

Om två veckor, ca, kommer jag ha inflyttningsfest. YAY! Ska dock börja bjuda in lite fler folk så att de inte planerar in en massa andra saker.

Hoppas att ni andra är lika glada som jag är.

Vi hörs!





Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Ja! varför inte åka dit redan iår? :D

2009-11-17 @ 14:54:21
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vi är lika glada som dig, iaf glada för din skull gumman :)

2009-11-17 @ 15:28:46
Postat av: Anonym

Happy 4 you :)

2009-11-17 @ 19:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0