Min helg har varit ganska bra.

Nu är helgen över. I fredags var Jennifer här hos mig. Vi såg Idol och pratade en massa. Tur att jag har dig tjejen så att jag kan prata av mig med alla mina bekymmer. <3 Vi hade iallafall en mycket trevlig och mysig kväll. När klockan var 01.30 så höll jag på att somna vid köksbordet och då sa Jennifer "Jag kanske borde åka hem nu". Jag sa hejdå och tackade för en trevlig kväll och sen stöp jag ned i sängen.

Jag hade sagt till mamma och pappa att INTE väcka mig, för jag skulle sova länge. Dock vaknade jag 09.15 av att pappa slängde igen ytterdörren och sen igen när han skulle in igen. Snacka om en lugn morgon. Det var bara att pallra sig upp. Och då säger mamma "Skulle inte du sova länge???" Jag svarade "Joo, men det går inte att sova länge när ni väsnas så mycket!".

Jag tittade på ännu en dansk klassiker också, "Gamle mænd i nye biler" det var himla skojigt. Bra film alltså!

Jag fick åka till akuten på lördagsmorgonen också och satt där i 1.5 timme, jippie!
På kvällen hade mamma födelsedagskalas, det var skojigt, men jag blev trött mycket tidigt, redan kl 20.00, men höll mig vaken till ca 23.30 innan jag somnade i sängen.

Idga söndag har vi packat i brorsans lägenhet och fixat med allt det. Nu är den gamla lägenheten helt tom. Den har även blivit damsugen idag och imorgon ska golvet moppas och listerna torkas. Vi får se om jag orkar att tvätta fönstren också. Kylskåpet ska iallafall städas och göras rent.

Nu ska jag lägga mig. Jobbar sent hela veckan. Vad kul. Not!











Kommentarer
Postat av: jennifer

jag är glad att jag har dig! <3

2009-11-16 @ 17:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0