En heldag i Sundsvall

Efter en heldag i Sundsvall är vi äntligen hemma.

Mamma och jag åkte mot Sundsvall kl 10.00 imorse. Omkring lunchtid var vi uppe i Sundsvall och vi började med en tur på Mios möbler. Efter att ha varit där i ca 20 min begav vi oss mot IKEA. Väl där var det otroligt mycket folk. Vi gick runt väldigt länge och shoppade en massa. När klockan var 14.00 orkade vi inte mer och vi kände att vi behövde äta, vi satte oss på restaurangen på IKEA och åt lite innan vi skulle fortsätta. Vi hittade ÄNNU fler saker som vi skulle ha och efter ytterligare 2 timmar var vi äntligen framme vid kassan.

För lite drygt 2500 kronor så fick jag nästan en hel lägenhet (bortsett från möbler, för det har jag redan). Jag fick allt som man behöver i ett hushåll för denna summa pengar. Helt otroligt!

Vi fortsatte därefter mot Birsta City, alltså köpcentret, självklart efter att vi lassat av allt från IKEA i bilen. Väl där satte vi oss på Café och fick ett wienerbröd och en latte var. Hur underbart gott som helst! Och mysigt var det också.

Vi fortsatte och gick runt i alle diverse butiker. Till slut bestämde jag mig för att köpa vinterskor. Jag fick två par skor för 1200 kr. YES! Nu är man klar för vintern. Jag köpte mig även en läcker jeanskjol med hög midja.

Vi var väldigt trötta när klockan blev 18.00. Vi satte oss då i bilen och åkte hem. Nu är vi hemma och ska äta lite mat tillsammans innan jag ska lägga mig och sova.

Jag är helt slut i kroppen, men vill tacka min underbara mamma för en mycke trevlig dag <3

Jag vill även säga Grattis på FARS DAG vill världens bästa pappa <3


Jag, mamma och pappa på min student 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0