Jag älskar mina vänner.

Sista rushen på jobbet nu då. Bara några minuter kvar så tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg.

Igår efter jobbet åkte jag direkt hem till Lussan. Där stod hon och gjorde mat för fullt. Vi pratade en massa och sen kom Jothi iallafall på besök. det var skojigt att umgås med båda bruttorna och vi fick prata ut en hel del om allt möjligt. Tack för att ni finns till! <3

Snön har kommit idag. Hoppas dock inte att det är halt ute på vägarna, vilket det lätt kan bli.

Imorse när jag skulle till jobbet möttes jag av en underlig syn när jag kom i rondellen vid Coop. Någon har kört ner stolparna vid övergångsstöllet och rakt ut i rondellen! Gissa om att jag blev chockad!

Imorgon så frågade Jyothi om vi ville komma dit och titta på Idol eftersom Sara kommer hem från Sundsvall, det lät ju himla roligt tyckte jag och sa att det ville jag mycket gärna följa med på. Så imorgon blir det en Idolkväll med flickorna.

Jag måste kila. Det blir träning inne i badrummet ikväll med lite vikter och situps.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Carolin

Åh, hoppas ni får kul! Hade oxå velat varit med! :)

Ta hand om dig! Jag följer din blogg o ditt liv ;)



P&K

2009-11-05 @ 19:58:24
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: Jyothi

Hej gumman :) Klart vi ska ha det mysigt, så som vi alltid brukar ha det, hörs på telefonen i morgon då?

puss <3

p.s Carro vi saknar dig jätte mycket, vi brukar prata om hur snygg du har blivit (du var det tidigare också) men vad är din hemlighet!?!?!?! nykär?

2009-11-05 @ 22:31:09
URL: http://jyothi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0