Känsloladdad gårdag och mys ikväll

Efter en mycket känsloladdad dag igår så är jag nu på fötterna igen och det känns bra. Raseri, ilska, vrede, frustration, tårar som sprutade, smärta som värkte överallt... Det är borta nu och det känns toppen.

Jag hade mina funderingar på att åka på träning igår, men det blev inte av, inte heller ikväll blir det någon träning eftersom jag ska åka till Lussan och umgås med henne. :) Så trevligt vi ska ha det. Vi ska prata om en massa skit och äta god mat, sen ska vi titta på serier tillsammans hela kvällen tills jag åker hem någon gång ikväll.

Imorgon räknar de med att vi ska få snö här hemma. Det kanske är på tiden? Vi har längtat efter snön. Det ska dock vara snö som dalar ner från himlen och om lägger sig som ett täcke över marken. det är bättre än snöstorm som gör att man halkar runt på gatorna och slår vurpor vart man än går.

Jag har beslutat mig för att vaccinera mig mot svininfluensan. Förhoppningsvis kommer jag inte att bli något svin efter det.

Ciao!


Underbara Lussan och jag på studenten 2008 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0