Målat i badrummet..

Pappa målade ungefär halva badrummet igår. Vi hade inga penslar, vilket betydde att det var svårt att måla på alla rör som fanns. Idag ska mamma köpa några penslar så att vi kan måla allt det här idag, sen fortsätter vi med väggarna och taket igen. Ikväll ska vi komma ihåg att öppna fönstrena under tiden vi jobbar, så att målarfärgslukten inte stannar inne i lägenheten.

Tog lite bilder igår också, så att det blir lite för och efterbilder. :)

I helgen har jag liiite planerat. ska iväg och se ytterligare en dansk film på fredag (tror det blir det iallafall) och på lördag ska jag nog bara flytta en massa grejer, se till att allt kommer över i lägenheten.

När jag kommer hem ikväll igen efter att ha målat klart i lägenheten så ska jag packa en del grejer igen. Se till att så mycket som möjligt blir undanplockat och nerpackat.

I helgen är jag inflyttat, kan ni förstå det? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0