Snart bor man i egen lya.

Oj, tiden bara går och går.

Igår fyllde mamma år, Grattis till dig mamma!

Vi använde hela söndagen på att packa och så till brorsan innan vi åkte till "min" lägenhet och städade lite. Ikväll ska jag åka dit igen för att städa kylskåpet och tvätta golvet.

Imorgon kommer jag och pappa förmodligen att börja måla inne i badrummet, om vi inte är färdiga imorgon så fortsätter vi även på onsdag. Vi ska även fixa så att vi kan börja köra sakerna onsdag, torsdag och förhoppnongsvis, räknar jag med, att jag kommer vara inpackad till på fredag.

På fredag har jag planer och lördagen kommer bjuda på en massa utpackande av grejer, så att det kan börja likna en lägenhet.

Jag längtar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0