Torsdag-söndag

Jag provade att skriva ett inlägg igår, men det gick inge vidare. Jag var hemma i torsdags, sov i 12 timmar, från 19.30-07.45 Jag var tydligen så sliten sen veckans jobb med lägenheten så jag behövde helt enkelt sova. I fredags skulle jag se Benjamin Bottums förunderliga resa, men det blev aldrig av, deckade innan filmen var färdig laddad.

Igår, lördag, så hjälpte min mamma, pappa och bror mig med att flytta in i lägenheten. Jag har fått in allt nu och har ett fungerande hushåll, dock ingen TV eller internet, jippie! Jag vill tacka min underbara familj för hjälpen.

Jag fick även besök igårkväll. Fick se Terminator 4, men har inte sett slutet ännu. Mamma och pappa skulle ha skjuts hem innan filmen slutat och sen var det läggdags.

Idag är det ju som sagt söndag och än så länge har det inte hänt så mycket. Jag ska packa upp en hel del och fixa och trixa här i lägenheten.

Hoppas att ni andra har haft en bra helg. Kram på er!

Ps. Bilder på badrummet kommer i veckan. ds.

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Ill be there, blir det utgång sen också tror du ?;)Vi kan väl höras om tid och så :D

Det är en kille som heter Mads. Han och jag träffades för 6 år sedan via friskolan, vi hade ett utbyte med Danmark och i Holbaek där han bor. vi tappade kontakten pga jag tappade bort hans brev som han hade skickat till mig. Sen för några veckor sedan hittade jag hans brev och vi har hållt kontakten med varandra sen den dagen. Så nu ska jag bege mig till honom på jullovet för jag kommer inte ha tid i vår :) Men kan berätta mer på msn eller när vi träffas. Miss you. Är allt bra med dig?=)

puss <3 *

2009-11-22 @ 13:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0