Tränade igår.

Igår var jag och tränade. Jag har inte tränat på nästan två veckor och det känns i kroppen idag. Jag har ont överallt. Tänkte dock träna idag igen eftersom de slutar med träningen vecka 50, det betyder att vecka 49 är sista gången de har träning och sen ska vi vänta till någon gång i mitten av januari innan det drar igång igen. Snacka om svacka.

Just nu är jag hungrig. Jag kom aldrig iväg och handlade någon mat igår, funderar dock på om jag ska handla nu på lunchen, annars blir det knapert med tid.

Det händer inte så mycket annat runt omkring mig just nu.

Ikväll ska jag umgås med Lussan. Längtar alltså. Finns fortfarande mycket att prata om även om jag stannade och pratade i 1 timme efter träningen.

Nu ska jag återgå till arbetet.

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Carolin

Lägenheten såg ju riktigt fräsch ut! :) Kul kul! :D



Mja, tentan gick som jag trodde, men det blir fler chanser, har som sagt haft ganska mkt o göra, så var tvungen o prioritera lite. Just nu är det ganska lugnt vilket är skönt. Ska snart iväg på IKSU o spela badminton o gymma, ser jag framemot.



Kul! :D En danskille? Eller är han bara allmänt duktig på att röra sig? :)



Har ni fått någon snö än? Jag håller på o går under, snö! snö! snö! Var är den? :/



Ja, vi borde styra ihop något under jul tycker jag :) Det vore trevligt! :)



O jag ska hålla tummarna för dig och för att snön kommer!

Puss

2009-11-24 @ 13:30:19
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha ja precis. En ommålning till vitt innan flytt borde vara det ultimata:) Å Tack tack :)

2009-11-24 @ 17:50:32
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0