Träning, jobb och film

Igår var jag på träning igen. Vad skönt det var att känna pulsen gå igen. Var dock aningens nervös eftersom jag hade lite ont i min hals, men det gick bra. Ikväll är det träning igen och om jag hinner ska jag åka dit och träna lite styrketräning, det var ganska längesen sist.

Lussan var på träningen igår, det var kul att träffa henne igen, även fast jag inte fick prata så mycket med henne. Efter träningen åkte jag hem till Hans. Vi tittade på film och umgicks, det var riktigt trevligt, blev aningens sent hem, så jag är lite trött nu på morgonen.

Nu sitter man på jobbet igen och funderar på vad man ska hitta på. Vi har inget att göra. Jag funderade på att ta med mig min bok idag, men struntade i det. -Det skulle jag INTE ha gjort. En timme har gått och det känns som en evighet.

I helgen, om jag har tid då, så tänker jag sätta mig ner och titta på utbildningar. Jag ska bland annat söka ner till Mamlö och Lund. Men även Örebro, kanske Uppsala och lite fler ställen nere i landet.

I övrigt får ni ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: jyothi

jag var på ditt jobb, fy fasiken vad trångt ni verkar sitta, vart sitter du, hp, pioneer, eller adobe?var på en avdelning som stank svett, huga, jag blev nästan mörkrädd! ställ lite krav på bättre miljö rebecca annars kommer du insjukna i någon allergi. hugahuga! puss <3

2009-11-03 @ 11:25:32
URL: http://jyothi.blogg.se/
Postat av: Jyothi

Gumman, din kommentar försvann, han inte läsa den, tog bort det inlägget jag hade skrivit. vad skrev du? <3

2009-11-03 @ 18:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0