Trött och hängig.

Jag är trött och hängig idag. jag vet inte alls vad det är med mig, men jag är trött och kroppen vill inte som jag vill. Jag är hängig, har ont i huvudet, känner mig varm om kinderna och pannan. Har jag feber? Eller är jag bara utsliten?

Ska hem när jag har slutat jobba. Ska äta lite mat innan det nog bär upp till lägenheten igen. På lördag blir det bra väder och då blir det förmodligen dags att flytta alla grejer. Som det är just nu vill jag bara krypa ner under mitt duntäcke, se en disneyfilm och sen gå och lägga mig och sova. 

Bara 30 minuter kvar innan jag ska hem. Snälla, låt dessa 30 minuter gå snabbt!

Tack och adjö. 


Kommentarer
Postat av: Carolin

Hade velat varit med på inflyttningspartyt, men kommer inte hem förrän till jul. Hur går det med alla grejer? Känns bra att flytta?



Själv sitter jag med lagom tentaångest, men har börjat inse att jag inte kommer få något annat än U den här gången på min andra kemikurs.. Men o andra sidan, det blir min tredje tenta på tre veckor. Det är nog inte så bra ändå :p o skolan är typ mitt andra hem, även på helgerna..



O den lilla snöklick som kom, den har regnat bort. Jag lovade mig själv att jag skulle få äta pepparkakor när snön kom, o så kom den och jag hann inte med. Men har smuttat på lite glögg iaf :)

Annars är det hur bra som helt med mig, svävar på små rosa moln och trivs jättebra här uppe :) I helgen kommer mor o far upp med lite grejer, men mest för att hälsa på. det ska bli trevligt, saknar er alla där hemma!



Hoppas allt är bra, även om jobbet inte verkar vara någon höjdare just nu :)

Ta hand om dig! Puss.

2009-11-19 @ 19:32:29
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: Jyothi

Hej gumman :)

Vad duktig du och dina föräldrar är med din flytt :)

Tänkte bara kolla vilket datum du tänkte ha inflyttningsfest så jag inte bokar in något annat för det vill jag verkligen inte!

Nu var det ett tag sedan vi sågs, så nu måste vi ses :) puss*

2009-11-22 @ 11:23:39
URL: http://jyothi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0