Till helgen blir det HUDIKMARAN!

Jag sitter på jobbet nu igen. Vi har inte allt för mycket att göra. Kunder som har varit sura hela dagen och kunder som har skrikit åt en. Till helgen kommer syrran hem, för då ska vi på dansmara i Hudiksvall. Jag längtar som en tok eftersom jag inte har dansat sen dansmaran i Övik!


Om en månad flyttar jag kanske in i egen lägenhet. Spännande!
Jag har dessutom blivit bilägare. En äkta gammal Mazda som går som på räls.

Nu är det 1 timme och 15 min tills jag slutar och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Jag glömde min Cosmopolitan där hemma som jag köpte på resan hem, där finns massa mumsiga läckerheter att läsa om.

Nu ska jag återgå till jobbet...

 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0