Veckan i Danmark i korthet.

Nu sitter jag på jobbet, sista dagen på en vecka. Härligt. :)

Ikväll bär det av till Danmark. Jag börjar med ett stopp i Köpenhamn hos Nina, det ska bli trevligt, vi ska mysa hela dagen och på kvällen blir det krogen.
På söndagen bär det av mot Odense. Då ska jag träffa Michelle och umgås med henne hela dagen och på kvällen ska jag sova över hos Anne-Cathrine aka Pjuske.
På måndagen åker jag till Silkeborg. Där ska jag träffa Lone och Ole och på kvällen kommer Maria, Claus och barnen dit. Jag längtar tills jag får träffa dem igen och se hur mycket de har vuxir och utvecklats i språket.
På tisdagen stannar jag kvar i Silkeborg. Då ska jag få tid till att reda ut lite saker. Jag ska även iväg och vaxa ben för första gången och fixa naglarna för första gången. På kvällen ska jag träffa Sabrina och sova över hos henne.
På onsdagen åker jag till Århus och träffar Mia och Anita. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, när vi ska träffas osv, men vi ska iallafall gå och äta på Bones! Längtar som en tok!
På torsdagen bär det av till Odense igen. Då ska jag träffa Jolanta, Heidi och Christina. det ska bli otroligt roligt att träffa dem igen. Det blir bara en massa prat och mys tillsammans med dem innan man är tvungen att åka vidare på fredagen.
På fredagen åker jag vidare till Köpenhamn igen. Om inte planerna spricker så ska jag träffa Lasse där. Han fyller år om torsdagen och ska ha stor födelsedagsfest, sen blir det krogen även den kvällen.
På lördagen åker jag till Stockholm och stannar förmodligen där till söndagen.

Om ni har tur får ni uppdateringar från mig under veckan, annars så får ni ha en bra vecka och sköt om er allihopa. :D

    


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ha en härlig vecka!!!

2009-10-09 @ 16:00:11
Postat av: LuZzan

De blir Estocolmo alltså? :D:D:D Hör av dig!!

2009-10-11 @ 11:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0