Nyfrillad. ;)

Igår var jag till frissan. Jag blev lite ljusare och lite kortare i håret. Det var så himla fräscht! Det känns underbart och jag trivs verkligen med det. Nu ska jag bara köpa mig ett litet voffeljärn så jag kan fixa till volymen i håret, så har jag löst alla problem.

Sitter på jobbet och ska jobba till kl 18.00 ikväll. Jag har en del att göra, men ändå inte. Saker som inte går att göra förrän någon annan har gjort sitt arbete.

Ikväll var det egentligen träning, men lika som igår känner jag mig hängig och vet inte om jag kommer orka. Annars blir det en slapparkväll framför TV:n igen, inte så dåligt det heller. Nästa vecka, såvida inte förkylningen tar tag, så ska jag börja träna riktigt.

Imorgon ska jag till läkaren med handen, så då slutar jag kl 13.30, inte så dåligt det heller.

Ni som vill se mitt nya hår får gå i på FB, för har ingen bild på mig själv på den här datorn.

Ha en bra dag!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0