Planerna sprack, träning hjälper!

Idag var första dage på jobbet efter helgen. Jag valde att stanna hemma från krogen i lördags pch det var nog rätt. Igår söndag, var en hemmadag, jag gick och plockade lite och var bara med mig själv. På eftermiddagen åkte jag till Delsbo för att träffa Jennifer. Det var himla trevligt. Vi fikade och satt och pratade en längre tid. Jag tror att vi båda två behövde det, eller hur vännen?

Idag var jag som sagt på jobbet och det var aningens stressigt. Vi hade en del att göra fram till eftermiddagen då det började dala av. Det var skönt att man kunde sitta och prata lite och ta det lugnt.

På kvällen blev det träning för min del och tur var väl det! Jag hade sådan ilska i kroppen och var bara tvungen att bli av med den. Visserligen måste jag säga att det gick sådär att bli av med den. Då jag kom hem pratade jag med mamma och då blev man lugn och sansad igen.

Mina planer nere i Danmark sprack lite halvt om halvt. Nu vet jag inte alls hur jag ska göra eller när jag ska åka hem för den delen.

Vi får se vad som händer....




En liten sommarbild kände jag för att bjuda på.

Foto: Jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0