Tillbaka i Sverige

Idag kom jag hem till Sverige igen. Jag stannade några dagar extra. Jag hade först tänkt mig att åka hem om fredagen, men det vände plötsligt då en person ville träffa mig igen.

Om onsdagen då jag var i Århus med Mia och Anita så blev det aldrig att jag och Mia gick ut på krogen, vi orkade inte. Däremot fick vi en liten tur bak på Anitas motorcykel. Det var både häftigt, men även lite skrämmande.

På torsdagen åkte jag hem till Heidi i Odense, vi satt och pratade i några timmar innan vi tillsammans skulle vidare hem till Christina tillsammans med Jolanta. Väl hemma hos Christina blev vi bjudna på morotskaka. Mmm så gott det var! Vi satt och pratade en massa och senare på kvällen gjorde vi mat tillsammans. det var himla roligt att träffa dem igen.

På fredagen åkte jag vidare till Köpenhamn. Jag var nämligen bjuden på födelsedagsfest. Jag trodde att det skulle bli lite konstigt eftersom jag inte kände någon annan än födelsedagsbarnet och födelsedagsbarnets lillebror. Det blev dock mycket roligt eftersom jag faktisk träffade folk jag inte har träffat på nästan 4 år! Vi åkte in till stan vid 00.30 tiden och vi beslutade att gå på Vega, det var dock lite för dyrt för oss, så vi styrde kosan till Heidi's. Vilket drag det var och vilka härliga människor! Jag blev dock i lite dåligt humör då Christian spillde ut min öl och senare så spilde Lars ut ett halvt glas vin över mig (detta var inte mitt glas). Kvällen slutade dock bra iallafall. När klockan var 04.30 orkade vi inte mer och vi åkte hem. 05.30 låg jag i min säng och sedan klev jag upp kl 07.30 eftersom jag skulle hem till Nina innan hon skulle på jobbet. -Jag var fortfarande onykter då jag gick hem till henne.

Det mesta av lördagen spenderade jag sovandes i Ninas säng, tills det var dags för filmtittning (Nina var ju på jobbet hela dagen).

Söndagen var också en dag då jag myste under täcket och såg film mesta delen av dagen, tills det var dags att åka hem till Sverige igen.

Det har varit en upplevelserik vecka med många goda minnen.

Ikväll ska jag lägga mig tidigt eftersom jag är ganska så slut i kroppen.

/Over and out



Idag kom första snön!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0