Tröschit på jobbet

Jag har tappat skrivlusten. Ikväll ska jag på träning igen hade jag tänkt. Det är styrketräning som gäller. Jag ska hem, käka och byta kläder, sen ska jag upp igen.

Idag på jobbet har det varit blandat. Vi har både haft mycket att göra och väldigt lite att göra. Nu har jag lite mer än en timme kvar på jobbet och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Jag kanske ska gå och hämta en kopp kaffe? Eller äta upp den mörka chokladkakan med apelsinsmak som jag har liggandes här? Eller kanske gå till coop och köpa något ätbart?

Vi får se vad jag hittar på.

Snart bär det av till Danmark, eller snarare bestämt om ca 1 vecka. Det ser jag fram emot, lite semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0