Utgång ikväll

Igår sa jag att jag skulle iväg på träning. När jag kom hem från jobbet så orkade jag inte, utan det blev en kortare hemmaträning istället. Hantlarna fram och sen ner på golvet för situps och ryggövningar.

Ikväll ska jag på fest hemma hos Evelina. Ska bli härligt att se min älskade vän igen. <3 Det ska bli riktigt skoj och senare på kvällen blir det utgång med hela gänget (jag har ingen aning om vilka mer som ska vara där). Det skulle vara något coolt band som skulle spela ute på krogen ikväll, så det ska bli trevligt.

Imorgon är det lördag, då vet jag inte riktigt vad som händer. Jag tror att jag ska ta en promenad med kameran ner till forsen och i övrigt ska vi nog ta bort alla utemöbler och sätta in dem i förrådet, plus att alla cyklar nog snart ska in igen.

Back to work. Kanske ska äta lunch snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0