Fest med Exceptions.

Vilken vacker dag det är idag! Ca 20 grader ute, vindstilla och bara skönt. Solens strålar försöker tränga sig igenom det lite glesa molntäcket som täcker himlen. Jag är glad.

Igår var jag på Järnvägs med firman. Det var himla skojigt. Först var det förfest hemma hos Frida. Jag, Frida, Agnieszka och Peter delade på lite vitt vin innan vi skulle dra oss vidare för att äta mat. Väl på Järnvägs så var det uppdukat för oss på övre våningen. Vi satte oss till bords och satt bara och pratade. Rätt vad det var så kom maten in och HERREGUD säger jag bara, vilken enormt god mat! Riktigt mört kött och saftigt var det. Pommes Fritsen var också riktigt goda. Sen var det salladen. Ruccola med tomater och rödlök. MMMM så gott! Vi umgicks och pratade ganska länge. När klockan närmade dig 23.30 så gick vi ner och dansade och pratade tills klockan blev 01.00 och det var dags att åka hem. Tack allihopa för en MYCKET trevlig kväll.

Nu sitter jag här hemma och ska snart stoppa i mig något att äta. Kroppen behöver det efter en utgång som denna.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0