Första dagen på jobbet..

Första dagen på jobbet efter en vecka med sjukdom och efter en helg med dans. Nu är jag taggad. Efter lunchen trodde alla att jag var speedad. Jag är taggad och peppad. Nu väntar en vecka med jobb och sen verkar det bli firmafest på 29:an på Järnvägs. Varför inte supa till lite med trevliga kollegor? Tåls att tänka på.

Kvällen bjuder inte på något skoj. Det blir nog att leta fram en bra bok och lägga mig i sängen nu.

Tack du där uppe i himlen för att du har återgett mig läsglädjen! Jag tycker att det är ROLIGT att läsa böcker.

Imorgon fortsätter arbetsveckan, men den är snart över.

    
  

Lite härliga bilder från helgen. På dansfolk och på mig och min syster. Karin var taggad hela helgen. Jag och syster fick ta en bild för att visa hur ledsen man är när man måste åka hem, men även en bild på hur glad man är för att man fått en bra helg. :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ååååh! jag ville oxå varit med!! <3

2009-09-14 @ 22:42:25
Postat av: Cärow

Ni verkar ju ha haft det helhärligt! :D



Du, lördagkväll är du paxad?

Har ett förslag. är hemma ons-sön, o ska försöka dra med min nyblivne bugg-bror (han går kurs) på dans. Det är Jannez i hudik, men det är ju även lite nattklubb. Om du vill får du mer än gärna hänga på :)



Eller så skickar jag ett sms om det :p haha.

Lycka till med jobbandet! :)

puss

2009-09-17 @ 00:16:47
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0