Grattis storasyster!

Idag fyller världens bästa storasyster år! -Nämligen MIN! Grattis syrran på dagen. Hoppas att du har haft en bra dag och får en trevlig kväll. <3


Jag ska snart iväg på Bodypump. Igår var jag och tänade bodyattack. Bäst att slänga i sig maten innan man måste åka igen. Det är verkligen skönt att träna, alla tankar om alla möjliga saker bara försvinner och resten av kvällen är man så utmattad att man inte orkar tänka på något. Jag gillar verkligen att det är så. Allt jobb läggs bakom en och man kan slappna av. Sen sover man som en stock också.


Ha en bra kväll och syster, sköt om dig!


Syskonkärlek. <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej älsklingsgumman, tack så jättemycket!! Slit inte ut dig med all träning nu;)

2009-09-29 @ 18:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0