Hemkommen efter en underbar dansmara!

Nu har jag kommit hem efter en helt underbar dansmara! Jag förstår inte att folk INTE kan tycka om att dansa!?

Man får vara nära andra människor, man får mysa, man får kramas, man har roligt, man umgås, man skrattar, man svettas (vilket visserligen är lite jobbigt ibland). Men alla de här sakerna har deras egenskaper och det är så otroligt roligt att träffa allt folk från olika delar i Sverige.

Jag har träffat gamla danskompisar från Skellefteå och Umeå. Himla skojigt alltså. Har även träffat en del nytt folk från Göteborg och Stockholm.

Jag och syrran fick båda dansa med Hr. "Kokkobellman". Han var runt överallt på golvet. Framåt, bakåt, till höger och till vänster, uppe och nere. Jaa, med andra ord, ÖVERALLT! Jag ville helst inte titta på hur andra människor reagerade, men när jag tittade på dansgolvet så hade folk skingrat sig och lämnat en stor dansplätt till endast oss två.
-Vid sådana här tillfällen önskade man att man inte existerade.

Jag vill tacka syster för en underbar helg och alla andra dansglada människor där ute i Sverige. Tack för att NI förgyllde min helg.


Bilder kommer senare...

Kommentarer
Postat av: Carro

Gud vad härligt! Antar att det var mycket folk o sådär oxå? Tur att jag inte har varit ett dugg avundsjuk... ;p Alls. Jag får ta o ladda inför hudik.



Hur är det med förkylningen då? Blir den bättre? :)

Hoppas alla muslker är i behåll efter helgen.



Puss

ps. Jo, min blogg är typ igång igen ;p

2009-09-14 @ 12:26:43
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack själv, vi hade det ju superskoj!!! Längtar redan till nästa gång, har fått ledigt till Hudikmaran:)

2009-09-15 @ 14:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0