Jvg och Stadt igår, idag: mor och dotter dag?

Jag har inte sovit allt för länge. Imorse vaknade jag av att halsen känns som något jag vet inte vad. Den bränner något så ofattbart mycket och det gör ont när man sväljer. Detta går INTE när jag ska åka till Öviksmaran nästa helg! Ajabaja förkylning, försvinn!!

Tack igår mina två flickor, Jyothi och Lussan. Jag hade en riktigt trevlig kväll med er, även om det inte blev som vi tänkt oss. ;) I oktober bär det av till krogarna i Stockholm! DÅ ska vi ha skoj!

Vi får se om jag och moder åker till Forsa för att plocka svamp idag eller vad vi ska göra. Träning ikväll? Vi får se, med tanke på hur jag mår.

Far har åkt till Stockholm för att han ska med färjan till Åland. Idag är det jag och mor, kanske en mor och dotter dag?

Ni får ha det så bra!
Ciao!


Bjuder på en liten humla idag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen!

Hur är de med dig? vad händer? skola jobb? framtiden? :) :P jag har överlevt mina första vecka o ska börja på andra, de känns bra men jag har redan lite hemlängtan :p menmen. Men vet du då?! jag kanske inte alls kommer på maran =( hade fixat allt MEN då ändrar de schemat så jag slutar kl 17 på fredag!! :O så mina planer sprack. Fast jag kanske åker upp till bara lördagen..men ja de blir dyrt o struligt =/



Hoppas allt är bra med dig!

puss

2009-09-06 @ 22:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0