Yes, nu är det helg igen!

Idag är det fredag. Jag skulle egentligen ha varit nere i Stockholm den här helgen, men så blev det inte iallafall. Istället så stannar jag hemma och ikväll kommer min kusin och moster hem hit från Stockholm. De ska gå en körskole-kurs över dagen.

Inatt hade jag inte några mardrömmar som jag hade igår natt och det var ganska skönt. Skönt att veta att man kan sova utan de otäcka drömmarna.

Snart är det jobb. Den här veckan har gått otroligt snabbt tycker jag. Jag hoppas att nästa vecka går lika snabbt för nästa helg ska jag nämligen på Öviksmaran!!!! JIHOO! Jag tror verkligen att det kommer bli skojigt. Fredag kväll/natt och lördag kväll/natt som det är massa massa dans med otroligt härliga människor. Jag och syster ska åka tillsammans och vi ska bo på hotel hela helgen. Jag tror det blir mysigt. :)

Nu ska jag avsluta och skriver lite mer i helgen.

Ha det så bra allihopa!


Jag buggar med en kille uppe i Jättendal.

Kommentarer
Postat av: Carro

Gud vad kul! :D Dansa åt mig med!

2009-09-04 @ 10:56:38
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0