Yihaa helg!!

Vad här ligt att det äntligen är helg! Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av den lilla ledighet jag har. Ingen utgång.

Jag och mamma tänkte att vi skulle ha haft en myshelg den här helgen. Den började med att vi skulle till Gävle och shoppa, sen blev det att vi skulle till Bollnäs och gå runt och titta på trädgårdsgrejer och igårkväll innan jag åkte på träning så skulle vi helt plötsligt vara ute på gården och plocka vedträn!? Vad hände med myshelgen???

Jag ska sitta och läsa i min bok. Jag ska gå ut i naturen med kameran och ta fina höstbilder och jag ska bara vara. Hur ofta får man göra det?

Vill ni att jag ska in på internet och vill ni prata med mig, så skicka ett sms.
Ni som  inte har mitt nummer, ja.. synd för er. :D

Ha det gött och ha en bra helg!

Om ni har tur kommer det en uppdatering under helgen.

Ciao!

 

   
  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0