Är jag stressad?

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag har haft en hel del att tänka på angående om och hur jag ska göra kommande helger. Jag har en hel del att planera, plus att jag har varit ganska stressad över det här med att söka universitet.

Idag känner jag mig ganska lugn iallafall, så det är skönt.

Imorgon ska jag till en studievägledare och jag hoppas att hon kan hjälpa mig med ansökningen och se till att jag söker det rätta. Bara jag får skickat iväg min ansökning till universitetet så tror jag att det kommer hjälpa en hel del på min stressfaktor. Sen ska bara helgerna i maj "överstökas". Jaa, det är så det känns just nu, för jag har något planerat varje helg och det ger också en stressfaktor på hög nivå.

Ikväll ska jag hem till mamma och pappa och få god mat och umgås med dem, se om de kan hjälpa mig med att planera lite. I helgen har jag inte planerat något speciellt, ska försöka ta det lugnt och mysa bara.

Nu ska jag återgå till jobbet. Ha det så bra.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Inte stressa - inte bra! :D



Lght - Lägenhet, hehe :)

aha, Örebro, jag som trodde du skulle söka till Sundsvall jag! men nehe, va tråk då! hihi, men Örebro är nog najs de å! Jag ska söka jag osså nu få se vad som händer! Skulle vara skönt att plugga igen faktiskt!



Kram!

2010-04-08 @ 10:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0