Har joggat på morgonen.

Igår gick jag och lade mig omkring kl 22.00. Jag ställde klockan på 07.00 och somnade ganska snart. Kl 07.00 i morse ringde klockan och för en gångs skull var jag pigg. Jag öppnade dörren och kikade ut på naturen, kylan träffade näsan och jag stängde dörren så fort som möjligt. Alldeles för kallt för mig. tänkte jag.

jag gick tillbaka till sängen och skulle precis lägga mig igen, när jag kände att jag inte alls var trött, så varför ska jag lägga mig igen? Jag klev upp och tog mig i kragen för att göra det jag klev upp för att göra. Jag tog på mig träningskläderna och stack ut på en joggingtur.

07.15 var jag ute och 07.32 var jag tillbaka. Mellan 2-3 km, förmodligen ca 2.5 km. När jag äntligen var hemma igen stretchade jag lite och sen gjorde jag i ordning frukost, satte kastrullen på spisen och lade fram lite bröd om skulle töa och slängde mig in i duschen medan det blev klart.

När jag var färdig med att äta frukost, föna håret, sminka mig och lagt matlådan i handväskan så var jag klar för att kila till jobbet. Nu sitter jag här och är hungrig, hungrig som satan. Men pigg, så otroligt pigg. Härligt värre, det här måste jag göra som en vara när jag börjar jobba sent och när sommaren kommer kan jag göra det som en vana när jag börjar kl 08.30 också. :)

Nu ska jag fortsätta jobba, det lilla som finns att göra.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad tråkigt det med Rasmus :( Hur trivs du på teleperformance? Det var personalvetare du sökt eller hur? Sökte du något mer? Kram

2010-04-23 @ 12:33:55
URL: http://thestoryaintover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0