Jennifer på besök <3

Igår var Jennifer här hos mig. Underbara Jenifer. :)

Vi gjorde god mat, hemmagjorda hamburgare fyllda med mozarella och basilika. Mmmm! Därefter var vi tvugna att ha lite kladdkaka, så vi bakade den med när vi ändå höll på. :) Vi pratade om alla kärleksproblem, pratade skit och till sist såg vi film.

Min granne hade fortfarande fest när klockan var 23.30 igårkväll och jag var trött. Därför bestämde jag mig för att åka hem till mina föräldrar och sova där.

Imorse var jag ute och sprang 3 km och storknade nästan eftersom jag inte hade ätit någon mat innan jag stack ut på min springtur, men skönt var det iallafall. Resten av dagen rensade vi och gjorde rent på tomten hemma i skogen.

Imorgon är det jobb igen och jag är less, orkar inte jobba, men känns väl bättre imorgon.

Ciao!


Underbara Jennifer och jag igår <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

Söto!<3

2010-04-25 @ 23:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0