Långfredagen.

Tack Carro för förslagen. Jag ska fundera lite och se om jag kommer fram till något. :)

Idag är det långfredagen. Jag ska ut på krogen med Jyothi, det ska bli skojigt. Ska ta med mig kameran också så jag kan ta lite kort på min kära vän och mig. Kanske några andra ansikten kommer fastna de med? :) Hur som haver så tror jag att det kommer bli en skojig kväll. Jyothi kommer hem till mig kl 20.00 och då ska vi sitta och mysa och äta lite chips.. Kanske kan sno med mig lite oliver från mamma och pappa. ;) Vi får se. Själv ska jag dricka lite också innan det blir utgång på förmodligen Stadt.

Igår var jag hemma hos brorsan ett bra tag och tittade på film och umgicks innan jag åkte hem till mamma och pappa. Trevligt att vara hemma litegranna, har saknat familjen.

Nu ska vi äta mat och sen beger jag mig till Ljusdal och lägenheten, måste ju fixa till mig innan också!

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0