Nu har jag bestämt mig..

Igår var jag på fest som sagt och jag har ju mått som man förtjänar. Aldrig mer blanda olika saker! HATAR att må så här dåligt. Roligt hade jag iallafall, så skulle inte vilja göra det ogjort. Man blir dock mycket smartare varje gång man blir såhär dålig. Eller hur är det egentligen? ;)

Många som är nyfikna. :D Skoj. :)
Jag var som sagt till studievägledaren och berättade för henne vad jag vill och vad jag skulle vilja jobba med. Jag frågade henne vad som skulle vara bäst att söka och då sa hon till mig att jag hade redan bestämt mig för vad jag ville utan att jag själv visste det. Hon sa även att hon stöttade mig till 100% i mitt val och att det är en mycket bredare utbildning än vad de flesta tror att det är.
Jag ska söka till personalvetare.
Och jaaaa syrran, jag söker till Örebro som första. :)

Ikväll ska jag ta det lugnt. Kanske se någon bra film. Äta god mat och kanske gå en promena?
Imorgon skulle det bli ännu bättre  väder än idag, så då ska jag ut och springa runt kyrksjön igen.

Nu ska jag avsluta, men nu vet ni. Jag lägger in ansökningen imorgon.

Vi hörs igen imorgon! Ha en fortsatt trevlig lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0