Om helgen.

Trodde att jag hade skrivit något sen inlägget om jobbet, men tydligen inte.

Tillbaka på jobbet efter en härlig helg.

På fredagen var jag hemma i lägenheten och tittade på film och hade det himla trevligt. Köpte en massa godis som jag fortfarande inte har ätit upp! Så har tagit med mig resterna till jobbet. ;)

På lördagen bjöd jag hem mamma och pappa till lägenheten. De hade med sig damsugaren och jag kunde städa hela lägenheten medan pappa fixade skåpet så det sitter fast och mamma gjorde kladdkaka under tiden. När jag hade städat färdigt och pappa hade satt fast skåpet så fikade vi lite och satt och pratade.
Därefter bestämde vi att jag skulle åka med mina föräldrar hem och mysa med god mat. Så jag följde med hem, till skogen, underbart mysigt var det. Stack ut på en springtur på 3 km.
Pappa hade jour och fick åka in på polisstationen medan jag och mamma åt god mat tillsammans. Senare på kvällen såg vi Flightplane, riktig bra film, innan jag åkte hem.

Söndagen bjöd på lugn. Jag fixade och trixade med skåpet där hemma och la in alla grejer som har legat på skrivbordet de senaste 3 månaderna. Vilken lättnad det var när rummet blev rensat. Mamma ringde och frågade om jag inte skulle komma hem och hjälpa till med att rensa i trädgården, så det gjorde jag.

Helgen har varit riktigt trevlig och mysig.
Tack så mycket. :)



Bilder från Thailand.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Det är bra med mig! Mycket i skolan bara.. Hur är det med dig? Vad gör du för något om dagarna? :) Japp, jag pluggar i Sundsvall till sjuksköterska! Har gått halva utbildningen till sommaren! Kram!

2010-04-20 @ 11:41:09
URL: http://thestoryaintover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0