Första dagen..

Idag var första dagen på skolan. Jag ä rhelt slut i huvud och kropp. Det var mycket information att ta in. Jag trodde först att jag hade kommit i helt fel grupp, eftersom INGA personalvetare fanns i min grupp, alla som jag pratade med skulle plugga annat (det visade sig att det var alla andra som gått fel). ;) I slutet av dagen hittade jag en tjej som skulle plugga till personalvetare. Vi pasade på att knyta oss till varandra. Hon kom ifrån Norrköping och bodde nu hos sina morföräldrar ca 45 minuter från Örebro. Hon följde med mig hem till syster, så vi åt mat tillsammans och undersökte lite sidor på universitetets hemsida.

Kvällen bjöd på lekar i... Någon park vars namn jag inte kommer ihåg just nu. Och när vi lekt färdigt och klockan var 20.00, då var vi helt slut i kroppen och det skulle bli skönt att åka hem. I morgon väntar ännu en dag inne på staden med lekar och tävling. På kvällen är det färgfest på Kåren... Jag måste bara sova nu, för när helgen är över, då vill jag bara ligga i sängen och gråta har jag en känsla av (pga tröttheten). Så nu säger jag godnatt. Vi hörs!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Lycka till på universitetet! :)

2010-08-27 @ 17:20:07
URL: http://lolamay.blogg.se/
Postat av: LuZzan

Lycka till nere i Örebro! :) Hur kanns de an sa lange? Saknar dig i massor <3

2010-08-31 @ 13:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0