Hej Örebro

Trött, eländig, och slut i kroppen. Jag är nog rätt nervös inför skolan. Jag har just beställt två böcker inför skolstarten. Förmodligen kommer böckerna inte förrän självaste skolan börjar. Typiskt!

Imorgon och resten av veckan kommer det regna. Det betyder att nollningen kommer bli blöt. Tråkigt att det ska vara så, men samtidigt ser jag fram emot allt nytt folk man kommer lära känna.

Längtar tillbaka hem också, känns lite jobbigt att vara här nere, men det är väl klart att det ska gå bra, eller?

Imorgon ska vi in till stan och kolla runt lite, bland annat ska jag hämta min kappa som jag har beställt. Spännande!

Nu ska jag återgå till Bones.


Längtar tillbaka till Thailand också...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det är obligatoriskt att vara lite nervös inför starten, men visst är det fint med lite pirrig förväntan? Ljusdal kommer alltid stå kvar där det är, det kan jag lova efter egen upplevelse. ;) Örebro kommer snart bli din stad. Ta hand om dig! kram

2010-08-24 @ 09:57:31
Postat av: Anna

Det här kommer bli super Becca :) Du kommer träffa så många sköna människor! Det som är så coolt med högskola/universitet är att alla i ens klass är på samma nivå och vill samma sak. Nästan alla i alla fall ;) Sen kommer det bli så bra när du får något eget, där du kan pyssla på själv :) Och så är det så mysigt när man kommer hem till Ljusdal igen, ofta vid storhelger och sådant när alla är hemma! Puss!

2010-08-24 @ 13:36:33
URL: http://thestoryaintover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0