Hejdå Lilla Järnvägsgatan.

Jag sitter i en lägenhet som nästan är helt tom. Känns lite konstigt tycker jag. Imorgon är inte den här lägenheten min mer. Imorgon bär det av till en annan stad. Det kommer bli spännande, men jag vet att det kommer bli jobbigt också och att jag kommer sakna några speciella personer här hemma. <3

Mamma och pappa har varit hem och hämtat stora släpvagnen, så nu ska de komma hit igen och sen går sista lasset.

Lite vemodig är man och med sorg i hjärtat lämnar jag lägenheten, som jag för snart 1 år sedan gjorde till mitt hem.

Hejdå Lilla Järnvägsgatan....


Här målade jag om badrummet...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du kommer få de så roligt! mkt nytt på gott o ont, men jag tror och hoppas att du inte kommer ångra dig. Hemma finns ju alltid kvar! ge järnet :)

Puss!

2010-08-22 @ 12:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0