Nollefest.

Första Nollefesten har varit, färgfesten och ikväll är andra festen, piratfesten. Ikväll ska vi vara utklädda till Pirater. Jag tror det blir skoj faktisk. Vi har haft solsken och bra väder hela dagen, men nu börjar molnen komma, sakta men säkert. Jag har fortfarande inte bestämt hur jag ska göra ikväll. Om jag ska dricka eller om jag ska vara nykter. Det blir inget drickande på förfesten iallafall, det är en sak som är säker. -Det är jag för trött/sliten för.

Sitter och lyssnar till "Engel" av Rasmus Seebach. Har ni inte lyssnat på honom förut så tycker jag att ni ska göra det. Riktigt bra musik faktiskt. Jag tror att jag ska hoppa in i duschen nu snart, kanske titta lite på TV:n och i övrigt ta det lugnt tills vi ska träffas vid skolan kl 19.00

Hoppas att det är bra med alla där hemma. Jag mår bra, men saknar er!

Grattis förresten till min underbara kusin, som är som en lillasyster för mig. Hon fyllde 17 år igår och om 1 år ska jag ta med henne ut på krogen. :)

Sköt om er!
Ciao!


Jag och min älskade kusin i julas. <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Drick ett glas vatten mellan varje drink så klarar du dig nog. :)



8-13 grader det är ju helt sjukt, fast jag har haft många kalla höstar och vintrar jag med, men inte längre.

2010-08-29 @ 18:00:20
URL: http://lolamay.blogg.se/
Postat av: Leona

tack så mycket för gratulationen ;) det där med krogen tycke jag låter som en härlig idé ;) <3

2010-08-31 @ 20:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0