Snart måste jag börja packa...

Lite smått hysterisk känner man sig ju närmare flytten jag kommer. Ikväll ska jag iväg på dans i Nor. Blender ska spela där en sista gång innan sommaren är slut. Jag har inte alls börjat packa än, men tror åtminstonne att jag ska packa min "allt-i-allo-nödlåda" Där jag packar kläder för en/två vecka/veckor, duschgrejor, handduk och smink, så jag har det jag behöver om jag skulle bo hos syster i 1-2 veckor, innan mamma och pappa kommer ner med byrå, skrivbord, bokhylla etc.

Om en vecka är jag ledig helt och hållet och då är det packning på hög nivå som gäller. Jag ska samtidigt slänga sådant som jag inte behöver och inte använder. Hur tror ni att jag kommer klara av det...? :)


Drömmer sig tillbaka till varma Italien. Här hemma är så ruggigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0