Torsdag idag och jag är trött.

Idag är det Torsdag, det brukar i de flesta tillfällen betyda dans uppe i Kovland, även fast jag aldrig brukar åka dit på torsdagar, eftersom jag jobbar på fredagarna och det är kääämpiiigt! Denna torsdag ska jag spendera hemma hos mamma och pappa. Min moster är på besök, så jag tror att det blir riktigt mysigt. Kanske lite vin och sen i övrigt bara lägga sig tidigt.

Jag är utmattad. Helt slut i kroppen. Huvudet kan inte hänga med i svängarna mer. I morse vaknade jag med kramp i magen. Jag trodde att jag hade fått magsjuka, men det hände aldrig något. Jag gick till jobbet och fortsatte vara illamående och hade ingen lust alls att sitta på en kontorsstol. Bara lugn, jag är inte gravid! -Hade ju för tusan mens fram tills igår. Nu känns det lite bättre, men jag har ingen lust att äta mat.

Igår blev jag bjuden av mina föräldrar på restaurang. Jag fick en ordentlig, saftig köttbit, som var så otroligt läcker i munnen. Åååh, så mumsigt.

Torsdag kväll betyder idag, att Hans ska påbörja slutskedet på kursen. Det stora provet. Vi tror på att du kan klara av det. Tro på dig själv och det går ännu bättre! Heja heja heja! :)

Nu ska jag återvända till jobbet.. Eller, till mitt slappande skede. Ingen som ringer och ingen som skriver. Ganska lugn dag på jobbet med andra ord. Borde gå och kolla om jag kan hitta en kalender som jag kan använda i skolan också.

Ciao och ha det så bra!


Jag i Venedig juli 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0