Utflyttningsfesten.

Jag hade en jätterolig utflyuttningsfest i lördags. Allt i allt var vi 15 stycken på min fest. Alla mina närmaste tjejkompisar och ett härligt gäng med danska killar. Klockan 18.00 fick jag mitt första besök av Carolin och strax därefter kom Lussan över. Vi satt och pratade om allt möjligt då de första danska killarna kom. Nu var det dags att höja musiken för att få igång festen lite. Plenum tyckte att vi tjejer var så roliga eftersom vi hade en stor chipsskål framför oss som vi satt och åt väldigt intenstivt av medan vi satt och kollade på honom och försökte förstå vad han sa.. Jaa, t.o.m. jag har svårt att förstå honom ibland, för att han pratar så snabbt.

Folket rullade in. Ida, Fredrik och Kaaven kom samtidigt. Ida hade med sig en blomma från Exceptions. Tak for det allesammen! <3 Strax därefter kom Anna, Hanna och Caroline som hade förfestat lite hos Caroline innan de kom till mig. Därefter kom Hans med sladden till datorn, så vi kunde få musik på stereon. Sist men inte minst kom Annika, min barndomskompis över till mig. Det var otroligt roligt att ha min barndomskompis på besök. Vi hade allihopa en otroligt rolig kväll. Killarna som hade vägrat sjunga SingStar, sjöng nu för fulla muggar.

Då klockan närmade sig 24.00 bestämde vi oss för att gå till Järnvägs. Då var Flemming den enda av killarna som följde med, då de andra ville iväg på gamla GK's. Väl inne på Järnvägs tappade jag bort en massa folk, men hittade på dem så småningom.

Kvällen avslutades med strips på Ergins. Tack och lov för fastfood! :D










































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0