Gott nytt år!

Har tittat på jordens undergång, eller saker som skulle kunna hända, de 5 mest troligaste sakerna, för jordens undergång. Känns lagom bra såhär slutet på året.

Vad har jag gjort de här dagarna? Jag har pluggat 10-18 de två senaste dagarna och i tisdags var jag i Hudiksvall med mamma och syster och kollade på mobil, hittade dock inte någon eftersom jag är så kräsen. Vill ha en viiit.

Nu blir det lite lugn framför TV:n, en film kanske, eller nu säger päronen serie.. Hmm. Kanske bara skulle lägga sig?

Imorgon är det nyårsafton. Jag ska äta god mat med mamma och pappa innan det bär av upp till Ljusdal för fest.

Gott nytt år mina kära!


Glädjen för ett år sedan. Thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0