Vilken gårdagskväll och vilken bra dag idag!

Har varit på Afrodans med Sofia idag. Fy sjutton vad roligt det var! Nu ska jag börja träna. Har köpt träningskort på friskis och svettis för 1700 kr, vilket betyder att det SKA utnyttjas! Varenda liten penning ska utnyttjas.. Vilket i sin tur betyder, förhoppningsvis en tränad Rebecca.

Nu ska jag göra spagetti och köttfärssås och imorgon kommer tjejerna hit för att plugga inför examinationsarbetet.

Igår kom några av tjejerna från klassen hit. Vi myste och hade ganska roligt, vilket bilderna på facebook bevisar. ;) Det blev utgång vid 22.00 tiden för att vi ville vara säkra på att vi skulle kunna komma in på Ritz. Rasmus Seebach skulle komma dit och spela. När vi kom dit var det nästan inget folk alls och när vi hade varit där i lite drygft en timme så var det proppat med folk. Rasmus kom upp på scenen vid 00.30 och spelade bara i en ynka halvtimme. Men det var den bästa halvtimmen jag haft på enormt länge! Sååådant enormt drag, alla var på topp, musiken var bra och han levde med publiken. Vilken kväll! :D Blir helt lyrisk! Jag och Sofie pallrade oss hem strax efter kl 01.15 och var hemma ca kl 01.30. Det var kämpigt att kliva upp i morse, men skulle gärna göra det igen.

Nu ska jag äta mat och sen blir det paradise hotel och efter det mys i soffan. Kanske en dusch också. ;)

Ciao!


Såhär kände jag mig igår! Bilden är ifrån 2007 tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0