8 dagar kvar till Thailand.

Om en vecka sitter jag på ett tåg på väg ner till Stockholm. Vem vet, jag kanske t.o.m. är där vid den här tiden? Jag och mamma hade tänkt att åka ner lite tidigare så att vi kan umgås en kväll med Leona och Kerstin. ska bli skoj att se dem igen. Jag saknar dem så mycket när det går så lång tid mellan gångerna.

Idag är det måndag. Jag ska iväg och sola på Lenas Solstuga ikväll efter jobbet. Jag hinner inte träna, för träningen börjar 19.00 och då har jag precis solat klart. Kanske lika bra det, och ta igen sig lite.

Jag har börjat bli snorig och lite smått förkyld, INTE vad jag hade räknat med. Det betyder kurer med The och sova länge och gott.

Den här veckan jobbar jag sent, veckan innan man ska åka och veckan när man har kommit hem jobbar jag sent. Toppen.

Jag tror jag ska ta det lite extra lugnt idag faktiskt.. Bara ta hand om mig själv.. Visst känns det konstigt. Ibland håller man kvar i saker, det går bara inte att släppa. 3 år på dagen....

Back to work.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0