Stressad till tusen

Snacka om att jag kommer ha det stressigt idag/ikväll.

Jag slutar jobba kl 18.00. Då ska jag hem och slänga in tvätten på en gång för att min tvättid börjar då. Medan tvätten är igång ska jag till Coop och handla lite ingridienser till min kaka som jag ska göra till dem på jobbet imorgon. (det blir snickers eftersom jag fyller år på lördag och imorgon är sista dagen på jobbet innan jag åker utomlands).

Jag ska även hinna att göra mat och umgås lite här ikväll också. Uj uj uj.

Håll tummarna för att jag kommer hinna allt utan att bryta ihop.

Nu ska jag planera det sista så jag är klar tills jag ska sluta.

Ciao!


Bryta ihop? Jag? No way!

Kommentarer
Postat av: Carro

Håller alla tummar! :)

2010-01-22 @ 12:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0