Högslogen Premiären var toppen!

Jag ångrar inte en sekund att jag åkte på Premiären på Högslogen. Det var så mycket bra folk som kom och jag hade så himla roligt! Kalle som jag inte har sett sen Hudikmaran var där och dansade, så vi fick oss en svängom. Sen fick jag även dansa med en kompis som har flyttat till Göteborg, men kommer från Hudik. Jag fick dansa med några nya personer som kom både från Sundsvall och Västerås. Roligt att det är folk utifrån som kommer på danserna också. :)

Jag fick ont i magen under kvällen, men som tur var så kunde jag dansa ändå och det gick förhållandevis bra, vilken tur för mig! Zlips spelade bättre än de brukar, så det var skoj.

Nu kommer inte nästa dans vara förrän nästa tisdag eftersom jag drar ner till Danmark på midsommar. Tyvärr missar jag Zekes som spelar i Hög på söndag, men jag håller tummarna för att det blir en rolig dans i Nor till Highlights på tisdag (29 juni).

Idag lyser solen utanför, men det blåser småjävlar. Det är alltså inte alls varmt ute idag. Hoppas på att vädret blir bättre imorgon och att vi får lite värme. Snälla värme kom hit!

Vi hörs i luften!


Bild lånad från: http://www.zlips.se/index.php?option=com_content&task=view&id=24&Itemid=80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0