Idag bär det av till Danmark.

Just idag. När jag jobbar till 17.15 och just iodag när jag ska sitta på tåget från kl 19.15 och just idag när jag inte har direkt några timmar att ta ut, ja då blir vädret fantastiskt. Minst 20 grader varmt, strålande solsken och solen värmer så gott.

Nu sitter jag instängd i en varm lokal och vet varken ut eller in, vet inte om jag kommer kunna sluta vid 16.30 eller inte, skulle vara skönt dock eftersom jag inte har packat färdigt allt inför resan som jag ska ut på.

3 dagar i Danmark. 3 Dagar i Århus. Med en Jacuzzi i huset.. hur bra kan det bli? Hoppas bara på att vädret blir lika bra där nere. Kanske borde kolla väderöversikten?

Håll tummarna för att vädret blir bra nere i Danmark. Håll tummarna för att jag hinner med att packa allt och fixa det sista innan jag ska med tåget. Håll tummarna för allt!

Ha en bra midsommar allihopa!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jennifer - Lola May

Åh Jacuzzi, det lär bli riktigt bra!

2010-06-26 @ 17:55:35
URL: http://lolamay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0