Less på allt.

Jag är så less på allt. Less på jobbet, less på kunderna, less på lägenheten, less på vädret... Säg något jag inte är less på?

Igår var jag ute och sprang 3.5 km på ca 17 min. Det var skönt och en härlig upplevelse att veta att man springer snabbare och snabbare för varje gång. Sen vaknade jag upp i morse och mådde pyton. Kommer till jobbet och mår ännu sämre. Det var mycket att göra och allt jobb tyngde ner mig så mycket att jag hade svårt att andas, hade nog en hel del ångest tror jag..
Nu är jag äntligen färdig! det är 15 min kvar som jag kan andas ut på.

Pga. att allt var så jobbigt på jobbet så försvann lusten att åka och dansa. Är det värt det? Att åka och dansa om känslan bara är borta? Om man bara är less på allt och bara vill krypa ner under täcket och inte existera? Vi får väl se vad jag gör....

Midsommar då..? Vad händer då..? Ingen aning.. Säg mig någon..?


Kommentarer
Postat av: Jennifer - Lola May

Sorry för sent svar.. :) Bor nu i Hua Hin, så då blir det bara Bkk vissa helger.. Fast känns som att jag kommer flytta tillbaks dit upp snart.



Planera in något roligt så att du har något att se fram emot, då känns allt lite lättare. jag hatar Hua Hin, men tanken på att jag snart kanske bor i bkk igen håller mig vid liv kan man väll säga.

2010-06-08 @ 20:30:33
URL: http://lolamay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0