Orienteringen gick bra ändå.

Ännu en dag. Solen skiner. Tack och lov! Lite värme har vi också. Funderar starkt på att åka och sola lite solarium, kanske ska boka två gånger så jag får lite färg?

Igår var jag på orienteringstävling i Färila. Jag skulle springa första och lättaste streckan. det var bara att hänga på alla andra. Tyvärr var det några som sprang fel på en kontroll och inte tänkte vi på att titta på kartan och upptäcka att det var fel hus..? Vilket betydde en omväg på ca 100 meter. Jag blev ganska trött, eller väldigt trött eftersom det var ganska många jobbiga och jäkliga backar som man skulle upp för.
Väl i mål, enligt tidvisaren som gick fel skulle det ha tagit 17 min.. stämmer det?, så var man ganska trött. Jag fick syrebrist efter målgången, så jag fick ont i hjärtat, bröstet, halsen och öronen, som om att det var något som pressade mig sönder och samman. Efter ca 10 minuter försvann det och då var jag redo att åka hem.

Jag hann att se finalen av The Biggest Loser. Blev överraskad över vem som vann, men åldern spelar tydligtvis ingen roll.

Nu är det ca 40 minuter till lunch, då bär det av hem till lägenheten för att hämta lite kryddor, glömde dem där, så himla surt! Som tur är tar det bara 5 minuter att cykla hem, så det är inga större problem.

Nu vill jag se fram emot fredagen, då dans väntar i Jättendal till Shake! YES!



Bild lånad från: http://vinter.idrefjall.se/bilder/blogg/orientering.jpg

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Jasså?:) Trevligt att du tycker de, du är varmt välkommen:)

2010-06-16 @ 22:56:49
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0