Solat lite.

Igår var jag iväg och solade solarium, kände att jag ville sola några gånger nu så att man får lite ny färg lagom till sommaren är på väg. Våren har ju nästan precis kommit hit. Blommorna har nyss börjat blomma och gräset har precis blivit grönt. Undrar när den verkliga värmen kommer hit också? Igår var värmen helt fantastisk, dock med ett inslag av kylig vind, men annars var det helt ok.

Till helgen ska jag dansa och sen har jag blivit bjuden på fest hem till min kära vän Evelina, eftersom hon då är färdigutbildad sjuksköterska. GRATTIS till dig vännen!

Nu ska jag fortsätta jobba, eller se om det är något jobb att göra.

Ha en fortsatt bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0